Pembeli Kacau Penjual Online Berjimak Dengan Isteri

Binawe betul dua ekor makhluk ni, penjual dengan pembeli sama je otak tiga suku.. Korang tengok la perbualan antara sorang pembeli dan penjual ni, pembeli nak beli telefon IPhone 5s dan minta penjual tu buat COD (Cash on delivery).. Pembeli nak suruh penjual tu hantar barang malam tu juga..

Memang tak jadi masalah weh kalau nak hantar barang malam tu juga.. Tapi, agak-agak la nak suruh penjual tu hantar barang malam tu jugak kalau pembeli mesej pun masa pukul 1 pagi.. Apa kejadahnya penjual tu nak cod kat pembeli pagi-pagi buta, dah tu kacau orang malam-malam jumaat pulak tu..

Malam jumaat memang dah sedia maklum adalah sebagai malam yang afdal untuk pasangan suami isteri berjimak.. Mungkin penjual rasa geram dengan pembeli yang dah ganggu waktunya pagi-pagi buta.. Penjual tu balas mesej pembeli tu dengan cara ‘sinis’..

Penjual tu balas tak dapat nak cod barang sebab tengah berjimak dengan bininya.. Hahaha.. Kalau korang tak dapat nak mengawan pada malam jumaat, korang jangan la dok kacau orang lain pulak nak mengawan.. Kan tak pasal-pasal dah kena marah dengan penjual tuu..

Tapi, sebagai seorang penjual, tak payah la nak balas mesej pembeli dengan rasa yang ‘sinis’ macam tu.. Itu pelanggan korang beb! Walaupun dapat pembeli bodoh macam ni, layankan jelah pembeli tu dengan elok.. Bagi tahu pembeli tu elok-elok minta akan cod besok pagi, rezeki weh jangan ditolak..

Jumpa pembeli macam ni nak ditegur salah tak nak ditegur salah.. Jenis manusia burung hantu ke hape, pagi-pagi buta tak tidur.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s