Luna Maya Dan Ayu Ting Ting Bergaduh Besar

Nama Luna Maya pernah menjadi bualan hangat selepas video seksnya bersama penyanyi, Aeril tersebar.. Walaupun pada mulanya melihat keduanya seperti pasangan merpati sejoli yang tak dapat dipisahkan, tapi akhirnya kisah cinta dorang tamat jua.. Sekarang Miss lihat masing-masing dah mempunyai kekasih baru..

Tapi ni Miss nak cerita pasal Luna dan Ayu Ting Ting.. Miss dengar kedua-dua selebriti ni bergaduh besar.. Padahal Luna dan Ayu sebelum ni bukan baik lagi hubungan dorang kerana bekerjasama mengeluarkan jenama pakaian sendiri..

Pergaduhan ni tercetus selepas Luna menuduh Ayu tidak mempunyai etika dalam perniagaan.. Ada jugak yang mendakwa Ayu melanggar kontrak kerana bekerjasama dengan jenama pakaian lain.. Luna jugak bertindak ‘unfollow’ Ayu di media sosial.. Selain tu Miss dengar Luna turut ‘block’ nombor Ayu..

Nampaknya pergaduhan kedua-dua selebriti ni besar jugak yer u’olls.. Block nombor bagai! Bila ditanyakan kepada Ayu kenapa Luna menuduhnya macam tu, Ayu sendiri pun tertanya-tanya kenapa Luna menuduhnya macam tu.. Macam mana pun Miss difahamkan Ayu tak nak memperbesarkan isu ni.. Macam-macam hal!! – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s