Kantoi!! Aksi Pasangan Kekasih Beromen Dalam Taman

h

Kalau dah kemaruk sangat nak buat seks, sewa lah bilik.. Ini tidak, sampai kat tempat awam pun korang nak beromen… Agak-agaklah sikit wei.. Kejadian ini dah berlaku di China dan menjadi viral di media sosial..

Mentang-mentang kawasan kat taman tu agak sunyi, pasangan kekasih ni telah mengambil kesempatan untuk beromen disitu.. Ingat orang tak nampak agaknya dorang dok beromen, video pasangan ni dok beromen berjaya dirakam oleh seseorang yang berada di sebuah bilik hotel yang berdekatan dengan pasangan ini..

Benda pelik-pelik memang selalu dok jadi kat China, memang dah banyak kes dah pasangan kekasih di tangkap beromen secara terbuka.. Ada pasangan kekasih boleh beromen aksi ‘cowgirl’ kat sebuah taman sambil di ditemani oleh kawan perempuannya kat sebelah..

Pasangan kekasih yang beromen secara terbuka ni, telah diburu oleh pihak polis sebab buat seks secara terbuka.. Kalau nak buat seks pun, jangan la buat seks secara murah, dah la awek bagi free.. Belanja la awek buat seks kat tempat yang selesa sikit..

Ajak awek tu buat seks kat hotel yang ada tilam empuk untuk beromen.. Kalau tak ada duit sangat, sewa ja hotel murah.. Lelaki miskin macam ni yang awek-awek nak, nak sewa hotel nak buat seks pun tak mampu sampai sanggup buat seks kat tempat terbuka..

Atau pun memang pasangan kekasih macam ni lebih suka beromen kat tempat terbuka macam ni.. Lebih suka buat kat tempat orang lain tak pernah buat, buat seks kat hotel dah jadi perkara biasa sangat.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s