Isteri ‘Mithali’ Tolong Carikan Bini Kedua Untuk Suami

f

Pergh! Untungnya suami ni dapat isteri yang ‘mithali’ macam perempuan ni, bukan senang nak dapat.. Satu dalam seribu je boleh jumpa isteri baik yang macam ni.. Baik si isteri ni bukan biasa-biasa tau, baik si isteri ni siap boleh tolong carikan bakal isteri kedua untuk suami lagi.. Hehehhe..

Tinggal suami je pilih yang mana dia berkenan.. Kalau suami dah berkenan, isteri yang akan tolong pinangkan untuk suami.. Apa reaksi korang kalau dapat mesej dari isteri yang minta korang pilih gambar tiga orang wanita yang suami suka..

Tiga-tiga gambar yang isteri hantar tu semua cantik-cantik beb, mesti korang pilih salah satukan.. Kalau isteri dah bagi ‘green light’ apa lagi yang korang nak tunggu kan.. Korang baca la kisah brader tu bila isteri dia bagi ‘green light’ untuk pilih isteri yang dia suka..

Lelaki tu dah pilih awek yang nombor 2 sebab nampak muka manis untuk di jadikan bini kedua.. Tengok-tengok bini mengamuk marahkan suami, apa kejadahnya semua ni..

Rupanya si isteri hantar gambar tiga awek bertudung tu sebab nak suruh suami tolong pilihkan tudung bukan pilihkan bini kedua.. Jilake punya bini, nak beli tudung pun nak suruh suami pilihkan ke.. Hahaha..

Nak beli tudung hantar jelah gambar tudung, yang hantar sekali gambar awek bertudung tu dah kenapa?? Bini pun jangan la buat suami korang menaruh harapan macam ni, tak pasal-pasal dah kecewa sebab tak dapat pasang lagi satu.. Hahaha.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s