Ifa Raziah Dan Maria Tunku Sabri Dikritik Kerana Aksi Gedik Mereka

p

Siapa yang tak kenal dengan dua selebriti terkenal Ifa Raziah dan Maria Tunku Sabri ni kan.. Kedua-duanya sudah mempunyai nama dan dikenali ramai.. Sebelum ni Ifa dan Maria pernah dihimpit dengan kontroversi ‘Frozen’ tak berpinggang awal tahun lalu.. Itu pun kalau u’olss masih ingat lah kontroversi panas tu yer!

Kedua-duanya acah-acah nak jadi watak dalam filem animasi popular Frozen, tapi Miss tengok kedua-duanya dah macam Fiona dalam filem animasi Shrek jer.. Hahaha.. Kini Ifa dan Maria sekali lagi bikin panas bila menari tarian ‘PPAP’, baru-baru ni..

Walaupun trend ‘PPAP’ dah berlalu, tapi Ifa dan Maria telah membuat ramai yang tertarik melihat tarian dorang..Miss tengok boleh tahan jugak kedua-duanya menari, terutamanya Ifa lah.. Dah lah pakai baju dan skirt ketat, habis terjojol ‘aset-aset’ mantopnya..

Maria pun boleh tahan jugak gediknya.. Terkinja-kinja tak ingat dunia! Gara-gara video tu jugak lah membuatkan ramai yang mengkritik Ifa dan Maria.. Ramai yang mengatakan kedua-dua selebriti tu tak sedar diri dan gedik..

Memang patut lah dikritik teruk macam tu.. Kedua-duanya macam otak masuk air jer.. Gedik lebih! Kalau kedua-duanya bujang, lain lah ceritanya.. Ini Ifa dan Maria dah berkeluarga dan mempunyai anak.. Tak malu langsung buat perangai tak senonoh macam ni! Huh!

Terutamanya Ifa lah, bila nak berubah tak tahu lah.. Semakin meningkat umur, semakin ketat pulak pakaian yang dia pakai.. Suka benor Ifa menayangkan ‘aset-aset’ mantopnya untuk tatapan orang lain.. – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s