Adik Sanggup Hilang Dara Demi Abang Kandung

l

Ini yang dikatakan sayang seorang adik pada abang, sanggup serah dara demi abang.. Korang jangan fikir yang adik perempuan ni sanggup dirogol demi abang kandung dia pulak.. Maksud Miss A, seorang pelajar perempuan di China sanggup jual daranya sebab nak dapatkan duit bagi membiayai rawatan abang kandungnya yang sedang sakit leukemia..

Pelajar yang dikenali sebagai Xu Yanhua nak jual daranya dengan harga RM127,676 sebab harga kos rawatan yang diperlukan untuk merawat abangnya adalah RM127,676.. Memang Xu Yanhua sendiri ada bukti yang dia masih ada dara.. Jadi, orang lain jangan risau kalau-kalau kena tipu ke apa..

Haa… Awek China terpaksa jual dara untuk dapatkan duit bagi kos rawatan abang.. Awek Melayu pula serah dara secara percuma je kat kekasih.. Maruah awek Melayu yang serah dara kat pakwe free-free tu, lagi hina dari awek China ni tau.. Dia terpaksa serah dara sebab tak cukup sumber pendapatan nak buat rawatan untuk abang dia yang sakit..

Awek Melayu dok serah dara sampai mengandung tu sebab apa? Sebab nak rasa nikmat sedap beberapa minit saja..

Tindakan Xu Yanhua nak jual dara langsung tak diketahui oleh ahli keluarga yang lain.. Senyap-senyap ja Xu Yanhua ni buat keputusan jual dara sebab nak selamatkan nyawa abangnya..

Mak bapa mana la yang sanggup tengok anak jual badan kan.. Sebab tu Xu Yanhua ambil keputusan sendiri tanpa pengetahuan mak bapanya.. Sehingga kini tak ada orang lagi yang nak beli.. Tapi, kesihatan abang Xu Yanhua memang dah semakin teruk, kalau lambat lagi nak dapatkan kos rawatan mungkin boleh membawa maut.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s