Tweet Pasal Lubang Isteri Telah Menjadi Viral

Amboi, minah ni mesti salah seorang isteri yang dah dimadukan suami kan, sebab tu yang marah sangat bila terpaksa berkongsi kasih sayang.. Jilake betul minah ni weh!! buat Miss A rasa nak muntah hijau je bila baca tweet dia.. Korang baca la apa luahan perasaan minah ni.. Tweet minah ni dah tarik perhatian orang ramai, terutamanya kaum lelaki..

Memang dalam agama Islam dah tetapkan lelaki boleh untuk bermadu dan perempuan tak boleh bermadu, tak payah la sampai nak meroyan batang suami dengan lubang isteri bodoh.. Ko kena faham weh batang suami umpama kunci, kalau dapat buka semua lubang, itu namanya ‘master key’.. Hahahah.. Kalau 1 lubang boleh masuk banyak kunci, itu pulak namanya lubang yang dah rosak..

Dah suami ko nak madukan ko, pergilah meroyan dengan suami ko.. Tak payah sampai nak menghalalkan benda yang haram.. Punya tak nak bermadu sampai sanggup nak samakan lubang isteri dengan batang suami.. Lubang dengan batang tak sama fungsi, batang tak boleh mengandung lubang boleh mengandung.. Dah masuk banyak batang dalam tuu, dah dapat anak nanti tak tahu siapa bapa budak tu.. Minta jelah cerai minah weh! Kalau dah tak sanggup nak kongsi batang suami dengan perempuan lain..

Muka dah cantik dengan ayu bertudung lagi, bila meroyan pasal bermadu habis semua kisah dalam kain dengan suami dah bagitahu satu dunia.. Risau sungguh nak kongsi batang suami dengan perempuan lain, macam la minah ni tak pernah kongsi barang dengan perempuan lain..

Anggap je suami tu macam sebatang pen, perempuan lain nak pinjam pen kejap bagi jelah.. Dah siap guna pen tu nanti, perempuan tu kasi la balik pen tu.. Bukan luak pun pen tu bagi pinjam kat perempuan lain, berkongsikan amalan mulia.. Hahaha.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s