Sharnaaz Ahmad Mengamuk Di Instagram

1q

q

Pelakon Sharnaaz Ahmad yang sering dihimpit dengan kontroversi panas, bukan lah wajah baru dalam industri seni.. Pelakon serba boleh ni dah lama bertapak dan mempunyai bakat besar dalam lakonan.. Miss rasa setiap lakonannya dalam drama atau filem, memang memberi kesan yang dalam ke hati penonton..

Cuma Miss tengok lakonan drama terbarunya ‘Awak Sangat Nakal’ bersama pelakon cantik, Ayda Jebat yang ditayangkan di Astro sekarang ni jer kurang mendapat sambutan hangat.. Mungkin ramai merasakan gandingan Sharnaaz dan Ayda tak sesuai agaknya.. Betul tak??

Ataupun Sharnaaz dan Ayda tak promosikan drama dorang kaw-kaw macam mana yang dilakukan Fattah Amin dan Neelofa.. Hihihi.. Miss sebenarnya bukannya nak menceritakan pasal lakonan Sharnaaz pun, Miss nak cerita pasal status yang menimbulkan tanda tanya ramai, yang dimuat naik di akaun Instagram Sharnaaz baru-baru ni..

Cer u’olls baca status yang dimuat naik Sharnaaz ni, dia marahkan siapa tu yer.. Dah lama Miss tak tengok Sharnaaz mengamuk macam ni.. U’olls pun bukannya tak tahu perangai Sharnaaz macam mana kan.. Dia akan mengamuk kalau ada orang cuba cari pasal dengannya..

Bukannya macam Azwan Ali yang suka mengamuk tak tentu hala, walaupun tak ada orang lain cari pasal dengannya.. Miss tak dapat pasti lah siapa yang Sharnaaz marahkan tu, yang pastinya individu tersebut telah membuat Sharnaaz marah kerana bersikap kurang ajar dan ‘memijak kepalanya’..

Sabar jer lah Sharnaaz.. Kalau dia marahkan sangat dengan individu tersebut, jumpa lah secara depan-depan untuk selesaikan masalah dorang.. Miss rasa Sharnaaz tak perlu nak mengamuk melebih-lebih di media sosial ni, takut orang lain akan memberi tanggapan negatif pulak kat dia.. – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s