Sah!! Jep Sepahtu Dan Sari Yanti Memang Bercinta

p1

p

p2

Sejak akhir-akhir ni Miss tengok nama pelawak popular, Jep Sepahtu dengan pelakon cantik, Sari Yanti sering menjadi bualan hangat ramai.. Nama dorang hangat diperkatakan tu bukan kerana karier dorang sebagai anak seni, tetapi pasangan tu dikatakan sedang hangat bercinta..

Ramai yang mendakwa pasangan ni bercinta selepas melihat kemesraan Jep dan Yanti yang sering ditonjolkan di media sosial.. Kemesraan pasangan ini mula timbul ketika pergi ke Jepun bersama atas komitmen kerja.. Lebih-lebih lagi baru-baru ni, Jep telah menarik perhatian ramai bila menyambut hari lahir Sari Yanti..

Jep pun bukan main lagi buat ucapan sweet untuk Sari Yanti di akaun Instagramnya, u’olls baca jer lah ucapan Jep untuk Sari Yanti tu.. Bidadari bagai u’olls! Terbaru, Jep dan Sari Yanti menarik perhatian ramai lagi bila berbalas komen manja-manja di laman sosial Instagram..

Kalau dilihatkan dari segi komen dorang, nampak macam pasangan bercinta jer.. Tapi itu lah, pasangan tu sampai sekarang tak ada pulak mengumumkan yang dorang sedang bercinta.. Jep dan Sari Yanti pun nak jadi macam Neelofa dan Fattah Amin ke??

Dok acah-acah bercinta hanya kerana nak mempromosikan drama lakonan bersama semata-mata.. Kalau benar bercinta pun, bagus jugak lah.. Miss tengok Jep dan Sari Yanti memang sesuai bersama.. Lagipun kedua-duanya masih single dan tak ada siapa nak marah kalau dorang bercinta.. Betul tak?? – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s