Ricky Martin Sah Bertunang Dengan Pasangan Gay Beliau

Siapa yang tak kenal dengan penyanyi yang terkenal menerusi lagu ‘Livin’ La Vida Loca’, Ricky Martin ni kan.. Penyanyi ni bukan setakat dikenali sebagai penyanyi, malah dikenali kerana nafsu beliau yang suka dengan golongan sejenis.. Alaa.. Senang cerita, Ricky ni tergolong dalam golongan lelaki ‘kunyit’ lah!

Menjijikkan betul lah bila berceritakan pasal cinta kaum sejenis ni u’olls.. Bikin muntah jer! Terbaru, Miss dengar Ricky telah mengumumkan pertunangannya dengan ‘kekasih’ hati beliau yang bernama Jwan Yosef pada Rabu 16 November, secara langsung di program ‘The Ellen DeGeneres Show.’

Tengok jer lah gambar cincin tu, penyanyi berusia 44 tahun yang berasal dari Puerto Rico tu dengan bangganya menunjukkan cincin tunangnya kepada pengacara program tersebut.. Whooaa.. ‘Cantik’ sangat cincin tunang tu yer, tapi lebih cantik kalau dia bertunang dengan seorang wanita..

Miss dengar Ricky terlalu bahagia dan mencintai Jwan sampaikan dia tak ragu-ragu untuk menjalani kehidupan ‘berumah tangga’ bersama.. Apa-apa jer lah Ricky.. Citarasa yang menjijikkan dan menempah bala jer ni!!

Dah elok-elok golongan perempuan diciptakan untuk golongan lelaki, kaum sejenis jugak lah yang dikejar-kejarkan Ricky untuk menjadi pasangan.. Bangang jer! Entah apa yang sedap sangat bergesel dengan kaum sejenis pun tak tahu lah Miss!! – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s