Liana Rosli Tayang Video Berkemban Sambil Main Sabun

Tuu diia! Dia tayang ketiak hitam pulak u’olls.. Miss tak faham lah dengan anak pelakon, Normah Damanhuri ni.. Tak habis-habis nak ‘belanja’ susuk tubuh dia untuk tatapan umum.. Dah lah suka buat goyang gerudi dengan bontot dia yang mantop tu..

Tak cukup dengan tu, Liana Rosli membuat aksi yang lagi mantap untuk para lelaki semua tengok.. Kali ni Liana Berkemban pulak weii..

Korang tengok jer lah gambar ni, seksi habis! Selamba jer Liana tayang gambar tak senonoh macam ni kan.. Dah tak ada maruah ke, hah??

Tahu lah perasaan malu dah terhapus dalam diri dia, tapi tolonglah jaga maruah tu sebagai perempuan sikit..

Jangan nampak macam perempaun s*ndal sangat perangai tu! Kononnya nak mempromosikan sabun memutihkan bahagian-bahagian tersembunyi seperti ketiak..

Liana siap buat demo betul-betul untuk mempromosikan produknya tu.. Bukan main lagi Miss tengok Liana menggosok bahagian ketiak dan mengangkat tangannya untuk tayang ketiak ‘putihnya’ untuk tatapan umum.. Tapi Miss tengok ketiaknya hitam jer.. Hahaha..

Poyo jer bila dia mengatakan ketiaknya putih.. Putih apa bendanya tu, hitam jer.. Buta warna ke Liana?? Hitam dengan putih pun tak boleh beza.. Ketiak hitam pun, ada hati nak jual produk memutihkan ketiak.. Puihh!! – Misshana/Utaranews

https://www.instagram.com/p/BM2xupGDp1I/?taken-by=liana_rosli

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s