Ifa Raziah Dipulau Kerana Mulut Puaka Mas Idayu

2s

1s

Nama penyanyi dan pelakon, Datuk Ifa Raziah bukan lah satu nama yang asing lagi dalam industri seni Malaysia.. Namanya pun bukan setakat dikenali di Malaysia jer, malah dah semakin dikenali di Indonesia bila menjadi wakil juri Malaysia untuk program realiti D’Academy ASIA 2..

Sejak sibuk menjadi juri untuk program besar di negara seberang, Miss tengok Ifa kerap jugak lah muat naik macam-macam gambar ketika program realiti tu berlansung bersama artis-artis popular di sana yang turut menjadi juri..

Tapi namanya menjadi bualan hangat selepas satu status luahan yang boleh mencetuskan kontroversi yang dimuat naik Ifa di akaun Instagramnya, baru-baru ni.. Cer u’olls baca status luahannya tu, panjang jela Ifa mengarang ayat untuk meluahkan kesedihannya..

Berdasarkan luahan Ifa, kononnya Ifa tak disenangi sesetengah pihak kerana ada pihak yang memburukkannya.. Disebabkan itu jugak, ada lah sesetengah pihak mendakwa luahan yang diluahkan oleh Ifa, seolah-olah ada kena mengena dengan penyanyi dangdut terkenal, Mas Idayu..

U’olls pun tahu kan yang Mas Idayu pernah menjadi juri untuk program tu jugak sebelum ni.. Tapi betul ke Mas Idayu menjadi ‘batu api’ dan memburukkan Ifa?? – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s