Anak Derhaka Maki Hamun Mak Di Media Sosial

manjaa

Anak derhaka macam ni memang patut di sumbat cili api dalam mulut rasanya.. Baru dia tahu erti penyesalan sebab dok maki hamun mak sendiri, tapi pedas cili tu tak cukup kalau nak dibandingkan dengan azab di akhirat nanti.. Banyak pula geng-geng anak derhaka kat Malaysia sekarang ni..

Nanti banyak pula la tugu atau batu anak derhaka ni, budak WeChat ni bukan saja bodoh bahasa Inggeris tapi sekarang pun dah banyak yang jadi anak derhaka.. Sebelum ini, ada sorang budak dah maki hamun mak sendiri sebab tak izinkan dia keluar dan budak tu panggil mak dia sebagai babi..

Kali ini, sorang lagi anak derhaka dah maki hamun mak sendiri kat media sosial.. Budak ni panggil mak dia ni ‘sial’, sebabkan mak sial tu la ko kenal dunia minah weh! Tak dak mak yang tu, memang ko tak kenal dunia ni! Mulut tu kalau nak carut mak sendiri, fikir panjang sikit boleh tak?

Anak macam ni, kalau mak korang tahu bila besar nak jadi anak yang tak guna.. Mesti menyesal mak korang lahirkan korang, tak ada anak lagi bagus rasanya dari ada anak macam korang ni.. Penat-penat dah besarkan anak sampai jadi cantik macam ni, bila bergaduh sikit dengan mak korang.. Mulalah nak maki hamun mak sendiri kat laman sosial..

Nak sangat mak tu mati, kalau mak korang mati betul-betul memang korang tak ada rasa sedih langsung atau menyesal ke? Baik korang yang suka sangat dok maki hamun mak korang tu, minta maaf cepat.. Sujud di kaki mak korang tu sebelum terlambat.. Kalau mak korang mati betul-betul, lepas korang maki tu.. Apa korang nak buat ek??

Nak minta maaf pun dah tak sempat beb!! Jangan dok ikut sangat nafsu marah dan hasutan syaitan tu.. Dah tak ada mak tu, baru la korang tau rasa rindu macam mana nak jumpa mak.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s