Aksi Pelajar Perempuan Beromen Di Tepi Pantai Menjadi Viral

t

y

Seronoknya pasangan ni dok mengawan di tepi pantai.. Romantik juga port dorang ni nak mengawan, tak layan la dok mengawan dalam semak samun atau dalam hutan.. Mengawan je kat tempat terbuka macam ni, sedap je dapat angin laut dan bunyi ombak, baru ada feel nak mengawan, ye dak?

Korang tengok la pasangan tu, selamber ja buat port maksiat kat tepi pantai.. Tempat terbuka macam ni pun korang tak malu ka nak beromen, orang-orang yang berkeluarga pergi tempat macam ni nak bawa anak-anak kecil berseronok, tengok-tengok nampak pula pasangan ni dok beromen tepi pantai..

Anak-anak tanya pasangan beromen ni dok buat apa kat mak bapa dorang, mampus mak bapak budak-budak tu nak menjawab beb.. Budak kecik bukan tau apa-apa lagi, merosakkan fikiran anak-anak kecil je bila tengok adegan beromen pasangan ni.. Bila dah mengawan itu yang banyak kes buang anak, mengawan seronok berapa minit ja, bila dah mengandung mulalah anak kecil yang tak bersalah menjadi mangsa..

Paling Miss A geram tengok yang minah dok beromen tu pakai baju sekolah.. Baru sekolah menengah dah pandai dok beromen dengan pakwe kat tepi pandai.. Kalau dah sangap sangat pun nak beromen, tukar la baju sekolah tu dulu.. Memalukan nama sekolah ja.. Mak bapa hantar anak suruh belajar pandai-pandai, bila besar boleh kerja bagus dan bantu mak ayah tapi anak-anak ponteng sekolah pergi beromen..

Mak bapa hantar anak-anak belajar tinggi-tinggi dan harapkan anak bawa balik segulung ijazah.. Tapi anak-anak dok pergi belajar beromen dengan teman lelaki, bukan bawa balik segulung ijazah tapi bawa balik seketul bayi yang baru dilahirkan dari hasil melakukan maksiat dengan teman lelaki..

Mula-mula baring atas riba awek, lepas tu tangan lelaki hinggap kat tetek awek pastu turun kat bawah pulak, bila dah turun kat bawah itu yang buat perut buncit.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s