Tok Mudim Cantik Jadi Kegilaan Ramai Lelaki

Kalau macam ini punya cantik ‘tok mudim’ memang seronoklah budak-budak lelaki yang kena sunat.. Hehehe.. Lelaki kat luar sana pun mesti ada yang rasa nak sunat sekali lagi kan..

Haa.. Korang nak tahu amalan bersunat atau berkhatan ni bukan saja jadi satu kewajiban untuk umat Islam.. Dalam kalangan bukan Islam pun dah ada yang sukarela nak berkhatan, sebab tahu tentang faedah kesihatan dari berkhatan ni..

Sorang doktor wanita bernama Krestle Lailene merupakan doktor pakar untuk berkhatan.. Beberapa keping gambar doktor cantik tu tengah sunat pelajar lelaki kat sebuah sekolah dah tersebar..

Memang ramai betul lelaki kat luar sana yang bukan Islam dok tawar diri nak bersunat sebab doktor cantik ni.. Korang yang dah pernah sunat pun rasa nak sunat sekali lagi ke beb..

Korang tak payah nak berangan sangat, sebab doktor cantik ni bukan ada kat Malaysia pun.. Tapi pakar berkhatan ni berasal dari Filipina.. Lelaki Filipina saja yang boleh ambil kesempatan untuk suruh doktor cantik ni sunat dorang.. Hahaha.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s