Muzium Untuk Koleksi Pelbagai Zakar Di Dunia Kini Dibuka

Tak sangka pula ada juga manusia boleh terfikir nak buka muzium koleksi zakar di dunia untuk tontonan umum..

Korang jangan ingat muzium ni tunjuk zakar manusia yer, dont worry.. Zakar yang ditayang hanya zakar milik pelbagai jenis haiwan di dunia..

Muzium Patologi Iceland telah dibuka dan banyak jenis koleksi zakar dari pelbagai jenis haiwan boleh dilihat.. Antara zakar haiwan paling besar dah berjaya dimenangi oleh ikan Paus..

Jangan ingat Paus tak ada zakar, zakar Paus dah dinobatkan sebagai zakar paling terbesar di muzium tersebut.. Zakar milik paus itu sepanjang 1.70 meter dan berat 75 kilogram.. Korang bayangkan besar mana tu zakar Paus, berat gila weh!

Ada juga beberapa bahagian-bahagian zakar haiwan lain yang dipamerkan di muzium tersebut.. Antaranya zakar milik beruang, anjing laut, kucing dan juga tikus.. Siapa saja yang melawat muzium ni memang akan keluar dengan senyuman manis sebab terkejut tengok saiz zakar haiwan yang dipamerkan..

Harap-harap lepas ni jangan ada muzium zakar manusia terbesar di dunia sudah la.. Mana tahu ada lelaki yang memiliki zakar terbesar di dunia nak derma zakar untuk diserahkan pada muzium bila dia dah mati nanti.. Macam-macam benda pelik jadi kat dunia sekarang ni noh.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s