Minah Bertudung Tayang Lurah Dendam Di Media Sosial

minah-bertudung

Minah-minah tudung sekarang memang ramai yang cacat otak dan bodoh.. Ehh, macam lirik lagu pula kan, tapi memang betul pun lirik lagu tu menggambarkan minah bertudung bodoh macam ni.. Sudah bertudung tapi tak reti nak ikut ajaran agama Islam, aurat minah bertudung ni hanyalah pada rambut jer..

Pakai tudung tapi dok pakai baju ketat-ketat, tayang tetek dengan tundun tembam dekat orang.. Ini la contoh antara salah satu minah yang bertudung sebab ikut trend.. Orang lain bertudung sebab betul-betul nak bertudung tapi minah ni bertudung sebab hanya mahu berfesyen.. Bila hati tak ikhlas untuk bertudung, itu yang jadi macam minah didalam gambar ni..

Hah.. Korang tengok la minah terencat akal sorang ni.. Harap muka ja cantik tapi akal pendek buat apa beb.. Tak boleh nak buat bini weh kalau macam ni, buat tambah dosa suami ja kalau ambik minah ni jadi bini.. Dosa suami pun tak tertanggung nak tambah pulak dosa isteri bodoh yang macam ni..

Dah cantik dan manis bertudung, tapi tak kena pulak dengan cara minah ni berpakaian.. Jilake betul minah ni, Miss A syak rambut minah ni buruk gila, sebab tu dia tutup rambut je.. Lepas tu dia rasa tetek dia cantik, besar dan gebu.. Itu yang dia nak tayang sangat tu..

Kalau korang perasan, minah ni pakai tudung singkat macam tu sebab nak tayang rantai emas kat leher dia tu.. Tapi dia tak sedar, dalam niat nak tayang rantai leher.. Minah ni tertayang sekali lurah dendam dia tu..

Inilah salah satu contoh perempuan yang meminta untuk di ragut dan rogol.. Macam mana Miss A tak cakap macam tu, kalau dah macam ni gaya dia berpakaian.. Memang meminta betul.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s