Lelaki Sado Tayang Aksi Menawan Di Gym

Amboi.. Sweetnya pasangan ni bila berdua.. Pergi gym pun sama-sama.. Nak sihat pun ajak ‘pasangan’ untuk sihat sekali.. Untuk sama-sama sado dan sama-sama sihat.. Ini barulah orang panggil pasangan sehati sejiwa..

Jilake betul pasangan kunyit sado ni, boleh pulak dok tunjuk aksi menawan di gym.. Bila pergi gym tak boleh nak mengawan sebab ramai orang.. Jadi kenalah berlakon jadi lelaki sejati..

Awek-awek kat luar sana yang pergi gym pun, bila tengok lelaki badan sado macam ni mesti dorang tergoda.. Padahal tak tahu yang dorang ni bangsa kunyit.. Jangan tertipu dengan lelaki guys, kalau korang tengok lelaki sado yang selalu sangat berdua dengan kaum sejenis.. Mesti ada sesuatu yang tak kena.. Hahahha..

Kaum kunyit ni memang pandai sembunyi nafsu songsang dorang.. Sampai ada yang sanggup berkahwin sebab nak sembunyi identiti songsang dorang.. Padahal bini kat rumah terseksa batin..

Malam-malam lepak rumah kaum kunyit, dok mengunyit beramai-ramai.. Bini kat rumah ditinggalkan duduk sorang-sorang, jangan tersalah pilih lelaki, ada je lelaki sado yang kunyit.. Jangan ingat lelaki jambu je weh!! – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s