Lagi Drama Melayu Sampah Disaji Untuk Tontonan

Alahaiii.. Tak habis-habis lah drama Melayu sampah ‘disajikan’ untuk tontonan penonton.. Dah naik berbulu mata ni dok tengok drama bangang yang ditayangkan di kaca televisyen! Jalan cerita yang ‘disajikan’ entah apa-apa, pelakon yang berlakon pulak tergedik-gedik jer lebih..

Macam drama ni lah, cer u’olls tengok tajuk drama ni.. ‘Penjaga Garisan Itu Suami Aku’?? Apa punya jadah tajuk lah cerita ni.. Miss baca tajuk pun dah tahu jalan ceritanya mesti tak best dan membosankan.. Lebih-lebih tengok gelagat Tasha Shila yang tergedik-gedik berlakon dalam drama tu.. Haishhh!

Semakin menjadi-jadi betul lah tajuk-tajuk bangang dalam drama melayu sekarang ni kan.. Sampaikan penjaga garisan pun dorang sangap buat modal cerita.. Dah ketandusan idea sangat lah tu! Lepas ni tajuk drama bangang apa pulak yang akan timbul..

Agaknya ‘Suamiku Si Penyapu Sampah’ pulak kot.. U’olls jangan pelik kalau tajuk tu akan digunakan untuk tajuk drama yang akan datang.. Lagi bangang tajuk tu, lagi suka lah dorang gunakan.. Kononnya nak kelainan.. Padahal bikin kualiti drama Melayu menjadi sampah lagi ada lah..

Senang betul nak cari duit dalam industri filem dan drama sekarang ni, buat jer drama atau filem bangang macam mana sekali pun.. Akan mendapat sambutan jugak.. Dah tak kisah filem atau drama tu berkualiti atau pun tidak, janji dapat mengaut keuntungan..!! – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s