Izara Aishah Tayang Lurah Dada Lagi

w

Haishh.. Sakitnya mata Miss tengok warna merah ‘mak ngah’ ni aiii! Amboii Izara Aishah.. Tak sah kalau tak seksi yer.. Miss tengok Izara dah macam ‘nangka busuk’ dah! Tengok jer lah baju yang dipakai tu, ketat dan dan sendat nak mampos.. Kalau macam ni, baik bertelanjang bulat jer Izara oiii!

Tersembul habis buah dada dia.. Miss rasa bahagian dada Izara tu kalau biar terdedah lebih luas lagi pun, ok.. Biar baju tu terlondeh sampai nampak buah dada mantap dia seketul-ketul.. Dah itu yang Izara nak tayang sangat kan.. Memalukan betoii!

Nasib baik lah kawan baik Izara, Kilafairy tak ada sekali.. Kalau tak, u’olls akan berbulu lah tengok gelagat dorang memperagakan body masing-masing dengan pakaian ‘sarung nangka’ tu.. Ini baru bahagian depan dah menggiurkan, belum lagi tengok bahagian belakang..

Sah-sah lah bahagian belakang pun menggiurkan dan mengancam.. Maklum lah body Izara ni boleh tahan mantap jugak.. Izara pakai pakaian ketat dan sedat macam ni, memang tersembul lah ‘aset-aset’ mantap dia.. Tapi itulah, Izara bukannya jenis tahu malu pun..

Bagi Izara pakaian tak senonoh macam ni, satu kebanggaan dan stylo untuk dipakai.. Kalau pakai pakaian longgar dan tertutup, ‘takut’ orang lain tak nampak kecantikan yang dia ada pulak.. Nak nampak cantik kena pakai macam ni ke u’olls?? Nak kena pakai seksi, ketat, sendat.. Baru gempak dan menarik perhatian ramai ke?? Boleh pergi jahanam lah pada sesiapa yang berfikiran macam tu.. – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s