Datuk Ramli Ms Sembur Peminat Elly Mazlein Di Instagram

Gara-gara kritikan ‘pedas’ yang dilemparkan kepada Elly Mazlein.. Komposer terkenal, Datuk Ramli Ms telah dikecam hebat.. Sampaikan akaun Instagram Tok Ram diserang tanpa henti-henti oleh peminat tegar Elly sampai sekarang.. Walaupun kontroversi panas tu dah lama berlalu..

Miss pun tak faham lah dengan peminat-peminat Elly, sudah-sudah lah kecam Tok Ram.. Lagipun Miss tengok Tok Ram dengan Elly dah tak ada masalah, elok jer hubungan dorang sekarang.. Peminat pulak yang lebih-lebih..

Setelah lama berdiam diri dan membiarkan saja peminat-peminat tegar Elly melemparkan kritikan pedas di ruang komen akaun Instagramnya, akhirnya Datuk Ramli Ms memuat naik status membidas balik semua kritikan peminat Elly..

Cer u’olls baca status yang dimuat naik Tok Ram ni, walaupun ayat-ayat dia biasa je tapi makan dalam ceq oi.. Nasib baik lah Tok Ram tak macam Azwan Ali yang suka maki hamun.. Kalau Azwan Ali lah kena kecam macam ni, dah lama peminat Elly kena ‘sembur’ teruk dengan si bapok tua tu.. Hahaha..

Bukannya u’olls tak tahu perangai Azwan Ali macam mana kan.. Bab-bab maki ni, bagi jer lah kat dia.. Dia memang dah ‘professional’ dok maki orang! Tengok akaun Instagram Azwan Ali sudah lah, penuh dengan status-status makian saja.. – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s