Che Ta Tayang Rumah Banglo Yang Baru Dibeli

Sebut jer nama pelakon dan ahli perniagaan terkenal, Rozita Che Wan, Miss rasa pasti ramai yang dah kenal dengan pelakon yang suka menunjuk kemewahan yang dimiliki kepada umum ni kan.. Yela, siapa yang tak kenal dengan Che Ta?? Artis yang suka menunjuk segala kemewahan yang dimiliki olehnya..

Kalau boleh pakaian dalam yang dia pakai pun nak, tunjuk kat umum.. Hahaha.. Nama Che Ta sebelum ni menjadi bualan hangat kerana menghadapi masalah cukai tertunggak hingga disekat untuk pergi ke luar negara menyambut hari lahir anak bongsunya di London..

Gara-gara isu panas itu jugaklah membuatkan Che Ta mengamuk dan maki hamun netizen kerana tak tahan dituduh tak mampu nak bayar cukai, walaupun dah kaya raya.. Cer u’olls tengok gambar rumah yang Che Ta muat naik ni, nampaknya Che Ta beli rumah baru lah u’olls.. Besar pulak tu!

Siap ada kolam renang bagai lagi!! Beli rumah mewah macam ni mampu pulak yer Che Ta.. Nak bayar cukai tak mampu pulak.. Itu pasal sampai dikejar dengan LHDN! Sikap menunjuk-nunjuk Che Ta tak pernah berubah.. Ada-ada jer dia nak menunjuk!

Bila kena hentam dengan netizen, pandai pulak nak memaki hamun bagai.. Sepatutnya selepas Che Ta ditimpa masalah cukai tertunggak macam tu, kurang-kurang lah sikit sikap menunjuknya tu.. Ini tidak, tak pernah serik!! – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s