Wanita Diceraikan Suami Kerana Masalah Kecil

Suami ni kalau hal kecik macam ni pun sampai nak ceraikan isteri.. Mesti ada udang di sebalik batu.. Korang tengok status tu, sorang perempuan ni ada kongsi cerita yang dia dah diceraikan suami sebab lelaki tu rasa mertua tak suka dengan dia..

Sebabnya tiap kali mak dan bapa mertua dia datang rumah, lelaki tu kerja.. Kiranya lelaki ni dengan mertua jarang nak berjumpa..

Lelaki tu rasa mak dan bapa mertua tak suka kat dia, sebabkan tu lelaki tu dah ceraikan isteri dia.. Sebab benda kecik macam ni pun nak ceraikan isteri ke bro? Benda kecik je kot, boleh setelkan elok-elok.. Dah kebetulan waktu mak ayah mertua ko datang, time tu ko kerja nak buat macam mana kan..

Dah lima tahun kahwin dan anak dah dua, baru rasa mertua ko tak suka ke? Ke sebab memang dah ada perempuan simpanan, itu yang beriya sangat nak ceraikan isteri sebab benda kecik yang macam ni..

Iyerlah, tak ada sebab takkan tiba-tiba nak cerai isteri.. Bila dah ada masalah kecik pun, sanggup diperbesarkan alasan sebab nak bercerai.. Bila dah cerai, boleh lah si lelaki ni salahkan isteri dia sebab dorang bercerai..

Padahal suami dah ada perempuan simpanan kat luar, perempuan simpanan dah desak sangat ajak kahwin.. Pening kepala tak tahu nak cakap macam mana, jadi bila ada masalah kecil.. Terus je si suami ni ceraikan si isteri..

Kalau nak tengok betul ke tidak lelaki ceraikan isteri sebab ada perempuan lain.. Bekas isteri tengok la, tak lama lepas bercerai mesti bekas suami dah kahwin dengan perempuan lain..

Kalau dah pujuk suami nak berbaik semula suami tak nak, tak payah la nak selamatkan lagi rumahtangga tu.. Wanita berstatus janda ni, lagi ramai lelaki kat luar sana kejar tau.. Ingat janda tak laku ka.. Hahaha.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s