Tahniah.. Sharifah Sakinah Hamil!!

screen-shot-2013-12-19-at-4-00-59-pm

Siapa lah tak kenal dengan pelakon yang sering tampil seksi, Sharifah Sakinah ni kan.. Kinah kan jenis ‘open minded’ dan gila-gila orangnya.. Dia akan melakukan apa saja yang dia suka tanpa memikirkan tanggapan negatif daripada orang lain..

Bagi Kinah menjadi diri sendiri lebih baik daripada ‘hipokrit’ u’olls! Miss pun tak nak panjang lebar menceritakan pasal gaya sosial si Kinah ni.. Sebelum ni pernah beberapa kali kecoh bila Kinah dikatakan hamil.. Kali ni timbul lagi u’olls!

Tak silap Miss bulan lepas pun kecoh jugak bila kakak Sakinah, Sharifah Shahira muat naik kapsyen ‘dua-dua hamil’ sehingga menimbulkan tanda tanya ramai.. Ramai yang menyangka Kinah hamil, tapi bila ditanyakan kepada tuan empunya badan sendiri..

Kinah menafikan dan mengatakan kakaknya hanya bergurau jer.. Tapi kali ni timbul lagi gosip yang mengatakan Kinah hamil.. Cer u’olls tengok dua gambar yang menimbulkan tanda tanya ramai ni, nampak macam ‘baby bump’ jer.. Sakinah dah hamil ke??

Kinah pun macam-macam sengaja cover-cover perut dia je Miss tengok.. Kinah pun nak jadi macam Lisa Surihani jugak ke.. Kononnya nak sembunyikan kehamilan, tapi bila gambar tersebar menunjukkan perut dah ‘buncit’.. Barulah nak mengumumkan yang diri tu dah hamil noh..

Apa-apa pun tunggu jer lah respon balas dari Kinah.. Mana lah tahu kan, kali ni benar-benar mengandung.. Lagipun ramai peminat Kinah yang dah tak sabar-sabar menunggu kehamilan Kinah ni.. Hihihi.. – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s