Lelaki Bangsa Kunyit Bangga Tayang Anu Di Media Sosial

2

Kalau dah memang kunyit, tayang anu jelah cara dorang nak tarik perhatian sesama jenis.. Kalau minah nak tarik perhataian lelaki, dorang akan tayang gambar seksi sendiri.. Kaum kunyit ni pakat tayang anu siapa paling besar, lagi besar lagi ramai kaum kunyit suka..

Haa korang tengok la tu, boleh pulak mamat ni tayang gambar anu kat Instagram.. Motif tayang anu ni sebab apa, kalau lelaki normal tak tayang anu beb untuk tarik minat awek.. Pastu buat kapysen tolong jangan zoom, dah cakap jangan zoom tu lah buatkan lagi ramai orang nak zoom..

Ala kecik je beb anu tu, tak cukup besar lagi nak menarik perhatian lelaki kunyit kat luar sana.. Asal kaum kunyit je mesti muka jambu-jambu, kesian kat anak dara melayu yang nak cari mamat jambu.. Asal dapat mamat jambu je, rupanya kaum kunyit.. Hahaha..

Mamat ni tengok macam duduk dalam bilik hotel je, baru lepas mengunyit ke beb.. Banyak-banyak lubang yang lebih elok dipilih, nak jugak pilih lubang kotor yang najis dok keluar tu kan…

Insaf-insaf la kaum kunyit, sampai bila nak seronok dengan lubang ekzos macam tu.. Lubang ekzos tak boleh nak bagi korang anak untuk menyambung waris la.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s