Gigi Hadid Berbogel Atas Kuda Untuk Peminat

Model terkenal dan jugak teman wanita kepada penyanyi popular Zayn Malik iaitu Gigi Hadid, bukan satu nama yang asing lagi di Hollywood.. Gigi bukan setakat dikenali sebagai teman wanita Zayn jer, malah kawan baik kepada selebriti terkenal iaitu Kendall Jenner..

Kebiasaannya kisah percintaan model Victoria Secret tu bersama Zayn Malik sering menarik perhatian, tapi baru-baru Gigi Hadid telah menarik perhatian dengan gambar bogelnya di atas kuda.. U’olls tengok jer lah gambar ‘hot’ Gigi ni, baik punya dia bertelanjang bulat di atas kuda tu..

Kalau u’olls nak tahu, gambar ni sebenarnya untuk gambar muka depan bagi majalah Allure edisi Disember 2016.. Dasyat jugak awek Zayn Malik ni kan! Miss tak hairan lah bila Zayn suka buat lagu berunsurkan lucah.. Rupanya setiap hari Zayn ‘disajikan’ pemandangan menarik didepan mata..

Zayn dan Gigi kan tinggal bersama u’olls.. Nasib baik jugak lah Gigi tak tunjuk bahagian ‘asetnya’ seketul-ketul noh.. Kalau tak, majalah Allure tu dah macam majalah Playboy jer.. Tapi majalah Playboy pun dah tak ‘sajikan’ lagi gambar-gambar tak senonoh macam ni untuk pembaca dia u’olls..

Miss dengar yang kuda poni begitu istimewa bagi Gigi.. Gigi kononnya mengatakan sebelum ni dia pernah menyelamatakan seekor kuda poni.. Itu pasal kuda menjadi haiwan istimewa baginya, sampai dia sanggup berbogel atas kuda tu, hah..

Tapi kalau nak dikisahkan sangat pun, tak guna jugak.. Orang putih macam Gigi bukan kisah sangat dengan gambar macam ni.. Macam lah u’olls tak tahu, budaya dorang macam mana kan.. Berbogel tu adalah perkara biasa untuk orang barat macam dorang.. – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s