Faye Kusairi Bukak Tudung Semata-Mata Mahu Mandi Pantai

Sejak terlibat dengan kisah ‘rumah tangga’ penyanyi dan pelakon Elly Mazlein, nama pelakon Faye Kusairi sering menjadi bualan hangat dan dikecam dalam apa saja yang dilakukan olehnya.. Memang patut lah kena macam tu pun, gatal sangat bercinta dengan suami orang.. Cuma sekarang ni, kisah ‘rumah tangga’ panas tu dah lama menyepi..

Miss tengok Faye pun dah mula senyap dan dah tak ada menyindir Elly lagi di media sosial.. Kalau tak, sebelum ni Faye bukan main lagi dok mencari pasal dengan Elly.. Miss tertarik nak menceritakan pasal Faye kerana tertarik dengan gambar-gambar yang dimuat naik Faye di akaun Instagramnya, baru-baru ni..

Cer u’olls tengok gambar ni, u’olls pun tahu kan Faye sekarang dah bertudung.. Tapi apa jadahnya pakai macam tu yer?? Tahu lah dia pergi bercuti, tapi perlu ke pakai macam tu?? Baik punya mendedahkan leher dia tu untuk tatapan orang lain..

Kononnya pakai anak tudung tu dah menutup aurat lah yer.. Opps.. Lupa pulak Miss, sesetengah orang perempuan sekarang fikir rambut jer aurat untuk wanita.. Leher dan bahagian-bahagan lain bukannya aurat pun u’olls.. Itu sebab lah boleh dedahkan sesuka hati jer.. ‘Tak berdosa’ pun!

Kalau dah bertudung tu, buat lah cara bertudung.. Nak mandi manda di tepi pantai, boleh jer pakai tudung sarung.. Itu pun susah ke nak buat Faye oii?? Tak perlu lah sampai tinggal anak tudung jer di kepala! Haishh..!! – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s