Budaya Hipster Makan Nasi Dalam Penyedok Sampah Makin Popular Di Thailand

Dah makin menjadi-jadi Miss A tengok budaya Hipster ni.. Hipster sampai tak kena tempat, nampak macam orang bodoh pun ada.. Setakat minum air dalam mentol lampu masih boleh diterima..

Tapi, kalau jadi hipster sampai sanggup makan dalam mangkuk jamban, dah macam tahi! Asal korang tak berak, lepas tu makan je tahi korang dalam mangkuk tandas tu.. Nak hipster sangat kan..

Nampaknya trend makan dalam mangkuk tandas tak cukup hipster lagi.. Terkini, di Thailand rakyat tempatan kat sana sanggup jadi bodoh sebab nak jadi hipster dengan makan nasi dalam penyedok sampah, payung dan kerusi plastik..

Harap-harap la penyakit terlebih hipster orang Thailand ni tak berjangkit dengan rakyat Malaysia.. Malaysia ni bukan boleh, semua trend yang ada di Thailand semua nak di ikutnya..

Dah disediakan pinggan dan cawan yang lebih selesa untuk jadi alas, nak juga guna alas kotor untuk makan nasi.. Korang tengok la gambar tu, boleh pulak rasa bangga makan nasi dalam penyedok sampah.. Dah rasa diri tu hipster sangat la tu..

Semakin hari manusia dah semakin bangang, tak ada apa yang nak dikagumi kalau jumpa orang bukak kedai hipster macam ni.. Kalau ada kedai hipster macam ni tolong la boikot, korang jangan nak ramaikan lagi kedai macam ni.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s