Budak Gila Seks Sangap Nak Jilat Bur**

Hancur dah budak-budak sekarang ni, perangai dah macam orang tak dak iman.. Korang tengok status budak Myrul tu, selamber je cakap dia dah sangap sangat nak jilat burit..

Siap gambar jelir-jelir lidah gaya nak jilat, dah lama sangat tak dapat jilat burit rasanya.. Memang bangang betul, kalau korang jumpa budak ni, Miss A harap sangat korang sepak je mamat ni beramai-ramai..

Adik siapa ni?? Baik korang mengaku cepat.. Miss A nak minta tolong gantung sampai mati adik korang ni.. Hidup pun tak guna sebab dok rosakkan anak dara orang.. Dah putus dengan awek la tu, itu yang dah lama tak dapat nak jilat burit..

Lahanat betul mamat ni, ingat buat status macam tu ada ke minah yang sanggup nak bagi jilat burit dia.. Kalau dapat minah sangap memang boleh dapat free je.. Budak-budak nak dapat servis ‘seks’ muat naik status je, nanti dapat la layanan percuma..

Kesian kat mak bapa mamat ni.. Dari kecik dorang jaga, ingat bila dah besar nak jadi anak yang berguna, boleh senangkan mak bapa.. Tapi dapat anak tak guna dan sangap macam ni pulak, memalukan keluarga lagi ada lah..

Mamat macam ni yang dok bagi ramai minah kat luar sana perut buncit.. Dah tu ingat mamat ni nak jilat burit je ke, kalau tak tembak benih cinta.. Bila dah buat anak orang mengandung, tak nak mengaku pulak.. Disebabkan perangai yang macam ni lah, gejala buang bayi semakin bertambah.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s