Ayda Jebat Jatuh Sakit Kerana Terkena Buatan Orang??

Siapa tak kenal dengan pelakon dan penyanyi popular, Ayda Jebat ni kan.. Namanya sekarang meletop-letop dan digilai ramai! Walaupun menyanyi sumbang mambang pun, tetap diminati ramai.. Tapi Miss rasa suara Ayda lebih baik sikit jer lah daripada suara Fazura yang memang dah confirm-confirm tak sedap! Hahaha..

Miss bukannya nak menceritakan pasal nyanyian si Ayda ni.. Cuma sekarang ni Miss tengok Ayda semakin kurus kering jer.. Pipinya pun yang dulu tembam, sekarang dah nampak cengkung.. U’olls tengok jer lah, badan dia pun dah terlalu kurus!

Rupa-rupanya pelakon kecik molek ni tengah sakit berlarutan, baru-baru ni.. Aikss.. Sakit lagi ke Ayda?? Kalau tak silap Miss, sebelum ni pun Ayda sakit teruk jugak ketika membuat penggambaran diluar negara.. Terkena ‘buatan orang’ ke u’olls?? Asyik sakit jer..

Tapi u’olls jangan risau yer.. Sebenarnya Ayda bukan terkena buatan orang pun, cuma Ayda mengalami demam panas gara-gara terlalu penat bekerja.. Penat bekerja rupanya! Patut lah kurus sangat.. Terkejar sana sini, kalut dok mencari duit..

Selain tu Miss dengar Ayda atau nama sebenarnya Nur Shuhada Jebat, 24 disyaki menghidapi demam denggi u’olls.. Kuat bekerja memang bagus, tapi kesihatan tu jaga lah sama Ayda.. Badan tu nak pakai lama lagi!! – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s