Awek Indonesia Kantoi Main Dengan Orang Nepal

Banyak-banyak lelaki yang ada, lelaki Nepal juga yang di carinya.. Sorang minah ni dah kantoi dok beromen dengan lelaki Nepal dalam sebuah bilik.. Tengah sedap main, bilik dorang dah kena serbu.. Terbantut beb.. Sampai baju pun tak sempat pakai.. Hahahha..

Tak pasal-pasal dah kena rakam video dalam keadaan bogel.. Tapi, yang jilakenya apahal tukang rakam tu pula yang nampak macam stim lebih tengok minah tu berbogel?

Bila minah tu nak pakai baju, masing-masing tak bagi.. Dorang nak biarkan je minah tu dalam keadaan bogel..

Macam seronok je tengok minah tu berbogel.. Setelkan cara baik jelah bagi minah tu pakai baju dulu, baru la ajak sembang.. Nak marah ka nak tumbuk ka, tunggu la dia pakai baju dulu..

Ke yang geng-geng tangkap pasangan ni pun nak join sama main dengan minah tu.. Miss tengok dorang ni macam nak mengayat je.. Nak servis free la tu.. Hahahha..

Tapi, korang semua jangan risau, minah yang dirakam dalam keadaan bogel tu bukan anak dara melayu.. Anak dara melayu tak teruk macam ni kan.. Minah yang kena tangkap khalwat tu minah Indon.. Kalau ada yang kantoi berkhalwat, memang macam ni la korang akan kena..

Geng-geng lelaki yang tangkap khalwat ni pun bukan tangkap saja.. Dorang pun nak habuan jugak ni.. Hhahah.. Ingat dorang nak tangkap orang khalwat je ke, dorang pun nak juga cuci mata.. Ratah setiap inci badan korang dalam keadaan bogel.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s