Adeline Tsen Tayang Tundun Tembam Sebab Nak Jadi Model Majalah ‘Playboy’

03

o1

o2

Perghhh! Semakin seksi dan ‘hot’ betul lah pelakon Adeline Tsen ni beb..! Mula-mula Adeline acah-acah tayang sikit demi sedikit tubuh montoknya, kini Adeline ‘belanja’ ‘tundun’ tembamnya pulak untuk tatapan para peminat di Instagram dia..

U’olls tengok jer lah gambar ni, gambar ini diambil ketika dia bercuti di Maldives baru-baru ni.. Nampak sangat lah Adeline memang sengaja nak tayang ‘tundun’ tembamnya untuk menjadi tatapan orang lain.. Semakin mengancam betul pelakon ni kan!

Miss dok usha-usha akaun Instagram si Adeline ni, Miss tengok semakin bertambah gambar ‘hot’ dan seksinya macam ni.. Lepas ni kalau Adeline tayang gambar dia berbogel, jangan u’olls terkejut dah lah yer.. Yela, dah sikit-sikit dok tayang gambar macam ni.. Lama-kelamaan habis terlucut pakaian yang dipakai Adeline ni.. Heheheh.. Mana lah tahu kan bakal berlaku macam tu!

Mungkin si Adeline ni teringin nak jadi model majalah ‘Playboy’ kot, sebab tu rajin sungguh dia muat naik gambar separuh bogel dia kat laman sosial ni.. Dah nampak ciri-ciri tu ada pada dirinya! Yela, kalau dia berlakon dalam drama, mana boleh tayang susuk tubuh menggiurkan macam tu untuk tatapan penonton.. Mampos kena ‘banned’ nanti!

Melainkan lah kalau Adeline menjadi pelakon Hollywood, boleh lah nak tayang sesuka hati tanpa segan silu.. Kalau nak berbogel atau berbikini yang lagi ‘hot’ dari sekarang pun, tak akan ada siapa yang kisah lagi!! – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s