Sazzy Falak Tayang Peha Putih Gebu Di Instagram

Baru-baru ni kecoh bila nama pelakon dan ahli perniagaan, Sazzy Falak menjadi bualan hangat kerana dikritik tua selepas memuat naik satu gambarnya tanpa make-up di akaun Instagram ketika bercuti di Maldives.. Lebih-lebih lagi dengan warna rambutnya kini yang menampaknya kelihatan lagi tua..

Tetapi respon Sazzy terhadap kritikan yang dilemparkan terhadapnya, Sazzy membalas yang dia tak kisah dan membiarkan saja orang lain nak kritik dia macam mana sekali pun.. Sazzy dah siap mengarang ayat, menjelaskan kenapa dia kelihatan tua..

Kononnya kerana kesibukan bekerja dan jugak menjaga anak kembarnya.. Tapi selepas kontroversi panas tu, Miss tengok Sazzy macam tak serik je bila dikritik.. Sazzy memang sengaja nak mencari publisti murahan.. U’olls tengok jer lah gambar yang dimuat naiknya tu, seksi betul Sazzy ni kan..

Baik punya Sazzy tayang paha gebunya untuk tatapan peminat.. Tengok jer lah lagi satu gambarnya tu, jelas terserlah rupa bentuk ‘tundun’ dia.. Ini kalau gambar penuh, memang menggiurkan lah para lelaki yang melihat.. Dah lah orangnya pun boleh tahan putih gebu..

Seronok betul lah Sazzy bercuti, lepas ni dia nak muat naik gambar macam mana pulak yer u’olls.. Gambar memakai berbikini pulak agaknya yer?? Dah acah-acah tayang sikit-sikit, lepas tu tayang segalanya tanpa segan silu!! – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s