Pelakon Lucah Terima Beratus Botol Berisi Sperma Dari Peminat

pelakon-lucah

Sebelum ini, ramai peminat-peminat filem porno sedih bila dengar berita pelakon filem porno, Maria Ozawa nak berhenti jadi pelakon filem porno.. Nampaknya kesedihan peminat dah mula terubat dengan pelakon filem porno baru dari Jepun, iaitu Uta Kohaku..

Sebagai tanda sayang peminat kat pelakon lucah ni, ramai lelaki Jepun sanggup dermakan sperma dorang yang diisi dalam botol dan diberikan pada Uta.. Lahanat!! Sayang betul peminat lelaki dekat dia sampai dermakan sperma dengan rela..

Uta dah terima hampir 100 botol plastik yang berisi sperma dalam masa 10 hari oleh peminat lelaki.. Jilake, geli gila.. Siap boleh buat koleksi pula botol-botol sperma tu..

Uta ada muat naik tweet minta peminat dermakan sperma dorang kat dia sebagai salah satu koleksi yang akan digunakan untuk satu filem lucah yang bakal dilakukan Uta tak lama lagi..

Lelaki yang nak ‘benih’ dorang tu popular dan masuk filem lucah, mula la dermakan sperma dorang.. Uta sendiri akan jaga benih-benih yang didermakan pada dia macam jaga anak sendiri..

Sperma semua peminat-peminat tu akan digunakan sebagai apa dalam filem lucah tu, tak pulak didedahkan.. Harap-harap jangan Uta guna sperma tu untuk buat air minuman istimewa sudah la.. Muntah hijau weh!! – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s