Minah Ini ‘Cedera Teruk’ Dek Gigitan ‘Nyamuk Jantan’

a

b

Minah-minah bodoh macam ni ja yang tak reti nak jaga maruah diri, tak malu dok tayang kesan kena gigitan ‘nyamuk besar’.. Agaknya dorang bangga kot bila boleh tunjuk kat orang ramai gambar ni..

Mati-mati Miss A ingatkan kes kena gigit nyamuk aedes sampai lebam teruk macam tu, rupa-rupanya kena gigit dengan ‘nyamuk jantan’, apa kejadahnya semua ini.. Selalunya yang jenis bangang dok muat naik gambar macam ni.. Pasangan yang belum kawin.. Selalunya lah…

Teruk betul ‘love bite’ yang minah ni kena, sangap teruk dah jantan ni sampai lebam macam tu sekali minah ni kena gigit.. Tengok dari gambar pun dah nampak tetek besar perempuan ni, nyamuk jantan mana yang tak geram kan.. Hahaha..

Minah ni baru belanja lebam dek kena gigitan nyamuk jantan di leher, itu baru dekat leher.. Miss A rasa dekat bahagian dada minah ni pun mesti ada kesan gigitan ‘nyamuk jantan’ ni.. Entah-entah lagi banyak dari yang ada kat leher minah ni..

Lokasi serangan ‘nyamuk jantan’ ni tak dapat Miss A pastikan di mana.. Korang jangan risau la, Miss A rasa nyamuk jantan ni tak akan cari mangsa lain.. Yela, dah ada mangsa yang ‘sedap’.. Tak kan nak cari mangsa lain kan..

Kalau ada minah yang muat naik gambar kena gigit dengan nyamuk jantan pun, Miss A rasa mesti budak-budak WeChat je.. Sebab dorang ni bangang.. Semua benda dalam kain nak bagitahu dengan orang.. Hahaha.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s