Minah Bertudung Teringin Nak Beromen Di Tepi Pantai

Minah ni mesti dah selalu sangat tengok filem porno, sebab tu nampak dah hebat sangat berimiginasi benda yang pelik-pelik.. Kalau dah boleh tahu banyak posisi ‘beromen’, takkan tak pernah tengok filem porno beb.. Mustahil lah..

Bila dah tengok filem porno mula la nak berimiginasi, berimiginasi adegan beromen dalam filem porno jadi kat diri sendiri.. Dah cantik bertudung tapi banyak layan filem porno la pulak, baru nak dijadikan isteri pilihan..

Korang tengok la sorang minah bertudung ni, dah tweet status lucah di akaun Twitter dia.. Minah ni harap sangat lelaki boleh bawak dia ke tepi pantai sambil dukung dan beromen di tepi pantai..

Bukan setakat main geli-geli biasa, minah ni harap lelaki tu dapat beromen dalam posisi 69.. Banyak tengok filem porno, sebab tu banyak posisi yang minah ni dah belajar..

Dapat bini macam ni korang untung nanti, banyak posisi yang dia boleh ajarkan kat korang.. Hahaha.. Tak payah pening-pening kepala nak fikir, posisi mana lagi boleh dibuat bila tengah ‘beromen’..

Miss A rasa macam nak tanam je minah ni 69 kaki dalam tanah, orang lain 7 kaki dalam.. Minah ni tanam dalam-dalam sikit, 69 kaki supaya penyakit bodoh tu tak berjangkit dengan orang lain.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s