Liana Rosli Bikin Hal Lagi!!

Ish! Ishhh! Semakin teruk lah anak pelakon Normah Damanhuri, Liana Rosli ni weii.. Tak habis-habis buat aksi lucah! Nasib baik lah Liana bukan seorang pelakon macam ibu dia.. Kalau tak, Miss rasa Liana boleh digelarkan sebagai pelakon porn*.. Yela, tak habis-habis nak mencetuskan publisiti murahan!!

U’olls bukannya tak kenal dengan Liana, dia kan seorang usahawan kosmetik.. Tapi cara dia mempromosikan produk-produk yang dijualnya tu, dah macam dok promosi diri sendiri la pulak! Terlampau taksub nak menaikkan nama dan dikenali ramai, Liana sanggup buat pelbagai aksi tak senonoh untuk menarik perhatian orang ramai..

Liana tak kisah dikecam dan digelarkan dengan macam-macam gelaran yang tak senonoh.. U’olls tengok video ni, Liana muat naik video ni untuk ‘haters-haters’ yang sering mengkritiknya.. Bodoh kan cara dia untuk membalas kritikan orang ramai terhadap dirinya..

Boleh pulak dia ‘belanja’ video tarian goyang gerudi.. Elok sangat lah dok goyang bontot macam perempuan sang*p! Ini bukannya bikin ‘hater-haters’ mendiamkan diri daripada mencemuh dia.. Video tak senonoh ni bikin dia dikritik dengan lebih teruk lagi ada lah..

Miss sebenarnya tak hairan sangat dengan video ni.. Sebelum ni pun Liana pernah muat naik video berkemban di tepi sungai, hanya semata-mata untuk tunjuk demo menggunakan produk yang dijualnya.. Jual barang seperti nak jual diri! Haishhh!! – Misshana/Utaranews

https://www.facebook.com/MetaforaAnafora/videos/373861056286905/

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s