Lelaki Mabuk Cuba Lakukan Serangan Seksual Terhadap Budak Berumur 3 Tahun

Sepatutnya pihak kapal terbang tak payah nak hidangkan minuman keras sewaktu dalam penerbangan.. Tahu jelah minuman keras tu kalau terlebih melantak, orang normal pun boleh jadi gila..

Sebuah pesawat Mexico terpaksa mendarat cemas apabila seorang lelaki dalam keadaan mabuk, telah melakukan tindakan agresif didalam kapal terbang dengan tanggalkan semua pakaian, dan tunjuk kemaluan kepada penumpang didalam kapal terbang tersebut..

Nak tunjuk kemaluan secara percuma tak kacau orang tak apa, tapi lelaki ni telah bertindak mengganggu seorang kanak-kanak berumur tiga tahun.. Mesti lelaki ni seorang Phedofilia yang mencari mangsa kanak-kanak..

Tapi, beberapa penumpang kat atas pesawat dan pramugari kat situ berjaya mengawal situasi cemas tersebut.. Dah tengok budak nak kena ganggu dengan lelaki gila seks, takkan nak tengok je beb.. Kena la tolong.. Lelaki tengah mabuk memang akan buat perkara di luar kawalan..

Lain kali tak payah sediakan minuman keras didalam penerbangan antarabangsa.. Kalau tak, inilah jadinya.. Tak pasal-pasal kanak-kanak tu dapat pengalaman ngeri tengok kemaluan lelaki tanpa sengaja, tak pasal-pasal dah trauma budak tu..

Lepas membuat pendaratan cemas, lelaki gila seks tu dah pun ditahan oleh pihak polis.. Penjara lama sikit lelaki macam ni, takut membahayakan keselamatan kanak-kanak yang lain.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s