Awek WeChat Sembang Pasal ‘Henjut’

Boleh tahan cantik juga awek ni, muka ada iras-iras pelakon Melayu Diana Danielle pun ada jugak.. Tapi setakat cantik saja buat apa.. Kalau nak dijadikan bini pun Miss rasa dah tak ada dara awek ni.. Tengok pun rasanya dah boleh tahu, awek macam ni ada dara ke tak ada dara..

Awek mulut longkang macam ni, korang agak-agak ada dara lagi ke? Boleh pulak sembang pasal ‘henjut’, rasanya kalau dah sembang pasal henjut ni.. Awek ni sendiri pun dah banyak kali kena ‘henjut’..

Awek ada dara tak guna bahasa-bahasa longkang macam ni.. Sorang awek ni dah muat naik status WeChat berbunyi ‘tindik telinga cakap macam bohsia, tindik lidah cakap macam pelacur, warnakan rambut macam sundal.. Padahal yang berhijab macam tak pernah beromen..’

Habis tindik telinga atau tindik hidung orang nak cakap apa, panggil lembu boleh? Sebab kalau tindik-tindik macam tu bohsia atau pelacur je yang selalu buat..

Nak panggil ustazah lagi tak kena, lahanat betul budak sekarang ni, risau sangat digelar pelacur atau bohsia.. Tak sedar diri memang perangai tu mengalahkan perangai pelacur..

Pelacur pun orang langgan kena bayar dulu, perempuan-perempuan macam korang ni, lagi murah dari pelacur.. Duit langsung tak dapat, dara dah serah kat jantan.. Free-free ja jantan kat luar sana merasa asam keping korang.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s