Warga Asing Biadab, Merokok Di Stesen Minyak

Setakat kaya naik motor berkuasa tinggi, lepas tu rasa diri macam bergaya dan kacak tapi kalau otak letak kat lutut, tak guna la beb.. Kalau betul pun sanggup buat perkara berani mati, mati sorang-sorang dah la.. Tak perlu nak bahayakan nyawa orang lain..

Sebabkan tindakan bodoh orang macam ni, banyak nyawa yang boleh terkorban.. Kalau dah tahu diri tu bodoh, bila orang nasihat ke, tegur ke, dengar la sikit.. Ini tidak, dia buat ‘kering’ je.. Bodoh sombong betul..

Melalui perkongsian seorang lelaki yang dikenali sebagai Noel Silas.. Lelaki ni dah memuat naik gambar dua orang lelaki yang biadap bila ditegur jangan merokok di kawasan larangan sebuah stesen minyak di Melaka..

Dua lelaki ini dikatakan warga asing yang menaiki motosikal berkuasa tinggi secara beramai-ramai.. Konvoi beramai-ramai naik motor besar, bila motor besar kepala pun besar, sebab tu tak nak dengar nasihat.. Siap bagi middle finger lagi bila kena tegur..

Orang jenis macam ni, patut kena simbah dengan minyak petrol je.. Lepas tu suruh dia hisap rokok.. Nak tengok la sikit dia berani ke tidak nak hisap rokok bila badan dah lencun dengan minyak petrol.. Baru naik motor besar sikit, nak tunjuk perangai gampang.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s