Nadia Hasnan Tayang ‘Tundun’ Buat Tatapan Peminat

1s

2s

Siapa peminat program realiti ‘Akademi Fantasia’, mungkin korang kenal siapa Nadia Hasnan ni yer.. Nadia merupakan bekas peserta Akademi Fantasia musim keenam.. Miss tengok Nadia tak ada lah menonjol sangat macam bekas peserta Akademi Fantasia yang lain seperti Akim, Stacy, Mawi dan lain-lain lagi..

Nadia ni kejap timbul dan kejap tenggelam.. Walaupun kemunculan Nadia sebagai penyanyi, Miss dah tak nampak dia buat persembahan nyanyian dimana-mana pun.. Dah tak laku agaknya! Tapi nama Nadia menjadi bualan hangat bila satu video yang dimuat naik di laman Facebook telah menarik perhatian ramai..

Cer u’olls tengok video ni, boleh tahan jugak cara berpakaian Nadia ni yer.. Ketat nak mampos pakaian yang dipakai dia tu! Tahu lah orangnya kecik molek, tapi body dia boleh tahan u’olls.. Itu sebab lah komen-komen tak senonoh ‘membanjiri’ di ruangan komen video tersebut, hah!

Ramai yang fokus dekat Nadia punya dada dan bahagian ‘tundun’ je.. Baik punya Nadia ‘belanja’ noh! Nak promosikan kedai makan yang dia kunjungi atau Nadia nak promosi badan dia kat orang ramai??

U’olls baca jer lah komen-komen yang dilemparkan terhadap Nadia.. Menjijikkan dan memalukan kaum Hawa jer! Tak silap Miss, Nadia ni dah berkahwin.. Kesian dekat si suami nak menanggung dosa si isteri yang suka menayangkan aurat untuk tatapan orang lain.. – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s