Giliran Rossa Untuk Keluarkan Minyak Wangi Sendiri

t

Nampaknya bukan setakat artis-artis Malaysia jer ysng giat mengeluarkan barangan jenama sendiri, malah ‘penyakit’ ini turut merebak dikalangan artis-artis Indonesia jugak.. Siapa yang tak kenal dengan penyanyi yang sering dihimpit dengan kontroversi panas, iaitu Rossa..

Sebelum ni nama Rossa sering dikaitkan dengan penyanyi Afgan, kononnya dorang bercinta kerana sering menunjukkan kemesraan bersama.. Tapi selepas kawan baik Rossa, Melly Goeslaw tampil menjelaskan hubungan sebenar tentang Rossa dan Afgan..

Miss tengok gosip-gosip mengenai dorang bercinta terus senyap.. Kalau Melly tak jelaskan hubungan Rossa dan Afgan, mesti sampai sekarang orang lain akan menganggap pasangan tu bercinta..

Ini Miss nak cerita pasal Rossa mengeluarkan minyak wangi jenamanya sendiri.. U’olls tengok jer lah gambar tu, nampak menarik jer kan.. Pada sesiapa yang beli minyak wangi Rossa ni bukan setakat dapat minyak wangi je tau, malah dorang turut akan dapat beg sekali.. Ini kalau Rossa yang jual, mesti ramai yang akan beli lah..

Tengok jer lah komen-komen daripada peminat Rossa yang excited nak mendapatkan minyak wangi Rossa tu.. Nampaknya penyanyi cantik ni pun nak bergelar usahawan jugak.. Semoga berjaya lah Rossa!! – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s