Awek Tayang Tetek Dan Bentuk ‘Asam Keping’ Di Media Sosial

1

Ini yang buatkan ramai lelaki kat luar sana ‘stim’ bila tengok ramai sangat awek-awek yang berpakaian macam ‘pelacur’.. Sebabkan perempuan macam ni lah, banyak wanita lain yang jadi mangsa lelaki gila seks.. Jadi mangsa keadaan diganggu lelaki gila seks, ditunjuk dan digeselkan kemaluan pada tubuh mereka..

Awek yang dikenali sebagai ‘baby’ ni dengan rasa bangga dah muat naik gambar macam ‘pelacur’ di laman sosial.. Belanja tetek dengan bentuk ‘asam keping’, dah la tetek pun londeh.. Ada hati nak tayang kat orang..

Adik tak malu ke pakai ketat macam tu, ketat sangat macam sarung nangka.. Itu yang badan jadi melengkung.. Nak tunjuk diri ‘hot’ pun, jangan la sampai seksa badan sendiri, tak membesar dengan normal nanti badan ko tu dik..

Bila lelaki dah ‘stim’ tengok ‘baby’ pakai macam ni, nanti bila dah kena gangguan seksual.. ‘Baby’ jangan salahkan lelaki ek.. Kalau ‘baby’ tak bagi ‘bebird’ dorang naik, dorang pun tak kacau ‘baby’.. Sendiri yang cari penyakit, sendiri tanggunglah..

Miss A tengok budak ‘baby’ ni macam nak minta diri dia kena rogol je.. Kalau nak bagi ucapan selamat malam tu, bagi jela.. Tapi tak payah la nak muat naik gambar macam pelacur ni..

Ke memang ‘baby’ ni sengaja nak belanja lelaki kat luar sana ‘modal’ untuk main sabun.. Miss A rasa budak ‘baby’ ni kalau pakai baju yang sopan dan elok sikit dari ni.. Mesti cantik..

Tak ‘bernafas’ dengan elok asam keping ko tu dik kalau dah pakai ketat macam tu.. Nanti dah berbau asam keping tu kesian kat suami.. Fesyen dari mana budak-budak ni pakai sampai ketat macam tu sekali, teruk benar fesyen adik ni.. Memang nak biar lelaki kat luar sana tengok bentuk asam keping korang ye?? – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s