Tarian Raver Sudah Dinaik Taraf

Tak dinafikan budak-budak Raver ni kreatif, tapi kreativiti yang ada dah disalahgunakan oleh mereka.. Iyerlah, kreatif juga cara dorang dok menari tarian ‘sotong’, bukan calang-calang orang boleh menari tarian dorang ni kan.. Hahaha..

Tapi, tarian ‘sotong’ budak-budak Raver dah dinaik tarafkan dengan penambahan peralatan baru.. Sebelum ni setakat menari tarian guna tangan lembut ala-ala ‘sotong’..

Terkini, dorang tambah peralatan baru yang lebih berbahaya iaitu pisau.. Budak-budak Raver ni nak bunuh diri cara terhormat ke? Sambil pegang pisau buat tarian, mahunya tersembelih leher tu mati.. Baru ada akai..

Seram Miss A tengok budak pompuan ni menari tarian ‘sotong’ menggunakan pisau.. Takut tersalah langkah, terpotong leher atau terkelar tangan.. Sia-sia je ‘mati katak’..

Mak suruh potong sayur kat dapur, ko ambil pisau buat tarian ‘sotong’ ye dik? Setakat nak buat tarian sotong tu, buat je lah.. Tak payah la sampai nak gunakan senjata yang merbahaya.. – MissA/UtaraNews

https://www.facebook.com/530588033804814/videos/530684700461814/

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s