Lelaki Mulut Puaka Kecam Jururawat Berbadan Gemuk

Bahasa planet mana yang ko guna ni pak cik oit! Pening kepala Miss A nak membaca.. Ingatkan budak WeChat je yang gunakan perkataan dan bahasa pelik di laman sosial ni.. Rupanya penyakit budak WeChat dah berjangkit kat lelaki ni jugak..

Nak kritik orang pandai, perkataan sekejap kecik sekejap besar.. Dah macam budak-budak tak pergi sekolah.. Lelaki ni dah kritik nurse yang berbadan ‘gemuk’..

Kejadian berlaku sewaktu lelaki ni pergi ke klinik untuk mendapatkan rawatan untuk sakitnya.. Mungkin dah kena tunggu lama untuk dipanggil doktor, lelaki ni sempat dok perhatikan nurse-nurse yang ada kat situ..

Ada beberapa nurse yang berbadan gempal dah dikritik oleh lelaki terbabit.. Lelaki tu sifatkan nurse berbadan ‘gemuk’ tak buat kerja.. Badan gemuk sebab nurse ni suka dok makan je kat kaunter..

Sedapnya bahasa dok kutuk nurse, badan gemuk ke kurus ke tak kisah la.. Janji dorang tiap-tiap hari selamatkan nyawa orang.. Mulut jangan biadap sangat, dah la gunakan perkhidmatan dorang pastu kutuk pulak..

Bila dah viral benda macam ni baru nak minta maaf.. Kesian kat nurse yang dah lelaki ni malukan.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s