Seorang Wanita Hampir Hilang Nyawa Kerana Bungee Jump

Sebab tu Miss A tak suka main permainan yang boleh membahayakan diri.. Banyak lagi permainan lain yang lebih selamat, nak juga main permainan yang membahayakan nyawa..

Sorang wanita ni hampir hilang nyawa, gara-gara main permainan Bungee Jump.. Korang semua tahu kan permainan Bungee Jump ni macam mana.. Kena buat terjunan dari paras ketinggian yang agak tinggi.. Lagi tinggi lagi seronok, ye dak?

Kejadian mengerikan ini telah berlaku di sebuah pusat terjunan yang terletak di Korea Selatan.. Ingatkan dapat merasa perasaan ‘hampir’ hilang nyawa waktu terjun dari Burgee Jump.. Tapi, memang betul-betul dah hampir meragut nyawa wanita Korea itu..

Wanita itu telah mengalami kecederaan serius di kepala, leher dan dada.. Wanita tersebut terpaksa ‘berkampung’ selama sebulan di hospital untuk pulih sepenuhnya..

Macam patung yang dicampak dari tempat tinggi dah Miss A tengok awek ni jatuh ke tanah.. Nasib baik hidup lagi, kalau buat terjunan kat tempat tinggi lagi mahu mati terus.. Tak payah dok cari penyakit la main permainan bahaya macam ni.. – MissA/Utaranews

https://youtu.be/eBa9APNVpvg

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s