Pasangan Kekasih Mati Ketika Lakukan Seks Didalam Kereta

Punya banyak tempat yang lebih selesa dan lebih indah untuk lakukan hubungan ‘seks’, kenapalah pasangan ni pilih untuk ‘buat’ dalam kereta ek.. Tak pasal-pasal dah mati katak dalam tu..

Memalukan diri sendiri je bila orang ramai jumpa mayat dalam keadaan berbogel.. Dua mayat dalam keadaan berbogel telah ditemui oleh orang ramai, dalam sebuah kereta yang masih lagi dihidupkan enjin..

Tengah seronok dok buat seks dengan enjin kereta masih dihidupkan, pasangan ini dah mati sebab keracunan karbon monoksida.. Aiyok! Pasangan ini terlalu ‘ghairah’ nak melakukan hubungan seks sampai lupa pasal keracunan ‘karbon monoksida’ ke.. Hahaha

Memang penumpang dalam kereta boleh mati kalau duduk dalam kereta dengan enjin yang terbuka.. Tak pasal-pasal orang ramai dok tengok mayat dua pasangan ni dalam keadaan bogel, mati dalam cara yang menyedihkan pulak tu.. Usia masih lagi muda, dah mati ketika buat seks..

Kalau nak buat seks pun cari la tempat yang sesuai sikit, banyak hotel-hotel murah untuk dijadikan tempat melepaskan nafsu seks tu.. Di luar negara, melakukan hubungan seks dengan mana-mana lelaki adalah perkara biasa, seks bebas.. Baru kenal pun dah boleh melakukan hubungan intim..

Pilihlah tempat secara bijak kalau nak melakukan hubungan intim tu.. Hahaha.. Kalau kes macam ni jadi kat Malaysia, gempar satu Malaysia weii.. Miss harap budak-budak remaja tak ada yang ambil kesempatan nak lakukan maksiat dalam kereta yer.. – MissA/UtaraNews

https://youtu.be/u9nxuZyQc40

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s