Awek Melayu Marah Orang Ramai Hina Awek Tak Bertudung

Bila sel-sel otak waktu kecil tak berhubung dengan elok, inilah jadinya.. Dah besar jadi bodoh.. Langsung tiada rasa malu dalam diri.. Sorang awek melayu ni dah mengamuk sebab ramai orang dok hina awek tak bertudung..

Mungkin nak cakap walaupun tak bertudung, hati dorang masih lagi baik dan suci.. Awek tak bertudung ni dedahkan, walaupun ada awek bertudung tak semestinya dorang baik..

Awek ni cakap ramai je awek yang bertudung tapi dok hisap konek.. Betul ke? Kalau yang bertudung pun hisap konek, yang tak bertudung nak hisap apa pulak?

Dik tak kisah la bertudung hisap ‘konek’ atau tak, tapi dah memang suruhan agama untuk menutup aurat.. Ko dik mesti jenis agama Islam kat kad pengenalan je kan? Itu yang ada saja alasannya bila suruh bertudung..

Muat naik gambar mulut itik macam baru lepas hisap ‘konek’ je Miss A tengok.. Mulut awek melayu sekarang ni langsung tak malu dok sebut perkataan lucah.. Macam-macam hal.. – MissA/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s