Awek Kelantan Ni Hina Awek Utara Hitam

Amboi, kalau nak mengutuk tu pandang-pandang dulu.. Jangan main serbu ja tak pakai helmet.. Terutamanya kalau nak sentuh sensitiviti negeri orang.. Tahu la ramai awek Kelantan cantik-cantik, tapi tak payah nak menghina negeri lain..

Ada seorang awek Kelantan ni dah kritik awek-awek negeri utara.. Awek Kelantan ni akan ‘boikot’ apa saja produk kecantikan dari negeri utara.. Mulanya awek ni nak beli satu produk kecantikan..

Bila dapat tahu produk kecantikan yang dia nak beli tu pengasas produk dari Alor Setar, awek Kelantan ni terus tak jadi nak beli..Awek Kelantan ni kutuk ramai orang utara hitam dan tak cantik, macam mana nak yakinkan orang kalau ramai orang utara tak cantik..

Nak tanya sikit dik, kenal tak pelakon popular Janna Nick? Tengok Janna tu tak cantik dan hitam ka, Janna tu orang Kedah tau tak? Putih gebu, tak hitam pun Miss A tengok Janna tu.. Mana pun negeri korang duduk semua orang cantik..

Dah kalau rasa orang Kelantan cantik, dok cari produk kecantikan buat apa lagi.. Tak payah nak putihkan kulit kalau dah memang kulit putih dan cantik.. Silap-silap awek yang duk kata orang utara hitam ni pun hitam kot.. Hahaha.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s