Wanita Diintai Lelaki Gila Seks Dalam Tandas Wanita

tandas

tandas1

Banyak betul kes-kes yang mengancam nyawa dan juga keselamatan wanita di luar sana sekarang ni.. Baru-baru ini, seorang wanita telah menjadi mangsa lelaki gila seks di dalam LRT..

Kali ini, seorang lagi wanita telah diganggu lelaki gila seks di dalam tandas wanita.. Sebelum ini, Miss A ada juga terdengar kes-kes wanita di ganggu dalam tandas awam, tapi kes tu dah agak lama..

Dalam kes terbaru ini, sorang wanita telah kongsikan cerita yang beliau hampir menjadi mangsa lelaki gila seks di sebuah stesen pam minyak di Kajang.. Wanita itu gunakan tandas dan terkejut bila tengok ada seorang lelaki mengintai dari atas bilik air sebelah..

Disebabkan terkejut dengan kelibat lelaki itu, wanita yang dikenali sebagai Nor Wahida itu telah menjerit sekuat hati dan membuatkan lelaki tersebut terkejut dan terus melarikan diri..

Nasib baik dapat selamatkan diri dengan jeritan.. Tapi, kadang-kadang kalau menjerit pun orang tak dengar.. Kalau lelaki tu ambil kesempatan pada wanita tu tak tahu la apa nak jadi..

Rakaman CCTV memang berjaya merakam kelibat sorang lelaki dah masuk tandas perempuan.. Berhati-hatilah buat kaum hawa kat luar sana.. kalau nak pergi tandas tu bawa sorang peneman.. Kalau boleh bawa penyembur lada atau pisau lipat sekali sebagai langkah untuk mempertahankan diri kita.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s